Onderwerpen:

Nuon logoBinnen Nuon had de website een bescheiden aandeel in de totale verkopen. Om veel meer via de website te verkopen ben ik bij het team gehaald. Ik was verantwoordelijk voor de belangrijke najaarscampagne van Energie, de Powerdeal. Tijdens deze campagne heb ik een testprogramma opgezet om de website structureel beter te maken. Door die testen is de conversie tientallen procenten verbeterd.

Deze manier van werken is nu de standaard geworden binnen Nuon. Ook heb ik de samenwerking tussen afdelingen als Content Management en IT verbeterd. Belangrijkste is dat de verkopen via de site ruim verdubbeld zijn. Het kanaal web staat nu echt op de kaart binnen Nuon.

Okke is a very experienced online marketeer with indepth knowledge of online marketing,- sales and IT. With these skills, accompanied by his no-nonsense mentality and his executing power he delivers great results.
Alain van der HeijdeManager Online Marketing

Vond je dit interessant?

Ontvang automatisch een mailtje wanneer er een nieuw artikel wordt geplaatst. Je e-mailadres wordt alleen hiervoor gebruikt.